sobota, 20. junij 2015

Prstan v muffinu

Oblikovanje bloga mi pa ne gre. Nikakor ne znam naredit, da ne bi bilo tako pusto. Dodajanje povezav do priljubljenih spletnih mest vključno z ikonicami... klikam, klikam, da mi bo končno uspelo, ....dam predogled .... ne uspe. 
Raje pa pokažem kaj sem ustvarila za darilo prijateljici, ki je prava mojstrica muffinčkov. Seveda k muffinu pripada tudi prstan :) 


Muffinček je iz papirja. V notranjosti se pa skriva prstan iz satenastega traku s perlico. Izdelovala sem jih že februarja, prijavila takrat v izziv  CRAFT-alnice. http://www.mojalbum.com/rmmmm72/ustvarjam/prstani-iz-satenastega-traku/22268357 . Tokrat sem prstan dodala  zraven da se lepše vidi.  Upam, da ne bo problema.

   
 CRAFT-alnica Izziv #136: NEKAJ NOVEGA, NEKAJ STAREGA  prijavljam samo škatlico . Nove so pol perlice, stara pa je bela volna. 



 Hvala vsem za pozitivne komentarje pri moji prvi objavi :)  Želim vam lepo nedeljo:) 
   Lp Monika 

10 komentarjev:

  1. vau, tako mafin kot prstan sta originalna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen mafin si izdelala in ga lepo okrasila :-))
    Naslednjič te prosim, da se prijaviš s povezavo do (posamezne) objave.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)
      Do naslednjega izziva se bom potrudila osvojit uporabo bloga.
      Lp Monika

      Izbriši
  3. Lepo,lepo in še enkrat lepo!!!
    Hvala za obisk mojega bloga.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj mafin mi je zelo všeč. Lepo si ga izdelala in okrasila.
    S še malo klikanja pa ti bo uspelo okrasiti tudi blog. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala :)
    Res upam, da cim prej osvojim kako to vse skupaj deluje

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna škatlica muffin, zelo domiselno in lepo si jo izdelala.
    Če ti bo v pomoč, naslednjič kopiraj naslov objave in ne bloga, da bo tvojim obiskovalcem odprla samo tista objava s katero se prijavljaš. Ne obupaj, urejanje bloga ni tako zahtevno kakor se zdi na začetku.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ugotavljam,da res ni tako težko,kot se sprva zdi.
      lp Moni

      Izbriši